Obchodní podmínky

Obchodní podmínky

OBCHODNÍ PODMÍNKY

Provozovatel Sportcentra RESTARTGYM: Karfík-Klásek s.r.o., IČ: 05562619, e-mail: info@restartgym.cz (dále jen „Sportcentrum“), vydává tyto obchodní podmínky (dále jen „Obchodní podmínky“):

I. Úvodní ustanovení

  1. Tyto Obchodní podmínky jsou platné pro nákup zboží a služeb nabízených Sportcentrem a blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti Sportcentra a jeho zákazníků.
  2. Zákazník je povinen seznámit se s těmito Obchodními podmínkami a Reklamačním řádem (jak je specifikován níže), které jsou uvedeny na internetové adrese www.restartgym.cz a současně na recepci Sportcentra.

II. Prodej zboží a služeb v obchodních prostorech Sportcentra

  1. Aktuální nabídka zboží a služeb Sportcentra, včetně cen za dané služby a zboží, je k dispozici v obchodních prostorech Sportcentra na adrese: Sportcentrum RESTARTGYM, Nová 710/2, 39201 Soběslav, a současně na internetové adrese Sportcentra.
  2. Sportcentrum může u jednotlivých služeb stanovit konkrétní podmínky pro jejich poskytování, a to zejména s ohledem na kapacitu, věkovou skladbu účastníků, formu úhrady apod. O těchto dalších podmínkách bude Zákazník před zakoupením služby jasným a srozumitelným způsobem informován.
  3. Zákazník má možnost za zboží a služby platit prostřednictvím zákaznické karty, má-li na zákaznickém účtu uložen deposit (jak je specifikován níže), a to alespoň ve výši odpovídající hodnotě kupovaného zboží nebo služby. Prostřednictvím zákaznické karty lze využít i další formy úhrady za zboží a služby, a to hotovost. Zákazník je povinen splnit podmínky stanovené Sportcentrem pro čerpání benefitů (např. zřízení zákaznického účtu, vklad na deposit pro úhradu případných storno poplatků), jinak není nákup zboží nebo služeb prostřednictvím benefitů umožněn.
  4. Zboží a služby lze Zákazníkovi prodat také bez použití zákaznické karty, resp. bez zřízení zákaznického účtu, tedy na tzv. anonymní účet. V takovém případě jsou služby poskytovány v základní ceně a je možné využít pouze ty způsoby úhrady, které si určuje Sportcentrum.

III. Zákaznický účet, depozit, členství, permanentky

  1. Zákazník si zřizuje u Sportcentra zákaznický účet. Zákaznický účet bude Zákazníkovi zřízen po vyplnění registračního formuláře s ohledem na povinná pole a jeho doručení Sportcentru.
  2. Vklad členství, depositu nebo permanentky se provádí úhradou v hotovosti na pokladně centra nebo bankovním převodem na www.restartgym.cz v sekci eshop. Deposit lze využít k úhradě veškerého zboží a služeb nabízených Sportcentrem, včetně služeb osobního trenéra. Dle zakoupeného členství, depositu nebo permanentky je zákazník přiřazen do předem definované zákaznické skupiny poskytující případné benefity na vybrané zboží či služby dle aktuálního ceníku Sportcentra. Zákazník má přístup ke stavu svého zákaznického účtu vlastním přihlašovacím jménem a heslem. O aktuálním stavu zákaznického účtu se může Zákazník informovat také ve Sportcentru. Sportcentrum zasílá automaticky na e-mail Zákazníka výpis o stavu a dále s předstihem 2 dnů informační e-mail o konci platnosti členství, depositu, permanentky.
  3. Vložené členství, deposit nebo permanentku je Zákazník povinen vyčerpat nejpozději do konce nastavené doby platnosti, počítáno od okamžiku vložení. Po uplynutí doby dle předchozí věty skončí platnost. Zakoupené členství, deposit nebo permanentku není možné směnit zpět na peněžní prostředky a jakkoli vracet, to platí také v případě zrušení zákaznického účtu.
  4. Ve výjimečných případech, na základě písemné žádosti klienta na e-mail info@restartgym.cz s odůvodněním a prokázáním vážného důvodu, může být zákazníkovi členství, deposit nebo permanentka obnovena.
  5. Sportcentrum může u jednotlivých služeb stanovit konkrétní podmínky pro jejich poskytování, a to zejména s ohledem na kapacitu, věkovou skladbu účastníků, formu úhrady apod. Dále Sportcentrum může vyloučit některé z forem úhrady za služby. O těchto dalších podmínkách bude Zákazník před zakoupením služby jasným a srozumitelným způsobem informován.
  6. Zákazník má možnost vstupovat na svůj zákaznický účet přes webové rozhraní. Po přihlášení, které se uskuteční zadáním platného uživatelského jména a hesla, má Zákazník možnost rezervovat a případně i hradit jednotlivé služby, členství nebo permanentku. Dále je možné v zákaznickém účtu přes webové rozhraní administrovat zadané kontaktní údaje. Jestliže bude mít Zákazník jakékoli problémy s přihlášením na svůj zákaznický účet či s rezervací, informuje o této skutečnosti bezodkladně recepci Sportcentra.
  7. Sportcentrum dále umožňuje Zákazníkovi využívat svůj zákaznický účet k nákupu služeb a zboží v recepci Sportcentra RESTARTGYM, Nová 710, Soběslav. Sportcentrum může u jednotlivých služeb stanovit konkrétní podmínky pro jejich poskytování.

IV. Zákaznický identifikátor

  1. Zákaznická karta může být přiřazena pouze k pojmenovanému účtu, se kterým může disponovat výlučně osoba uvedená jako majitel této karty dle konkrétních podmínek Sportcentra pro jednotlivé služby. Zákaznická karta bude Zákazníkovi vystavena zdarma, avšak bude požadováno její navrácení. Sportcentrum má právo požadovat náhradu škody v případě poškození zákaznické karty.
  2. V případě ztráty/odcizení zákaznické karty je Zákazník povinen co nejdříve kontaktovat Sportcentrum, aby tuto kartu zablokovalo. Sportcentrum neodpovídá za případné škody, které Zákazníkovi z důvodu ztráty/odcizení zákaznické karty vzniknou.

V. Nákup služeb prostřednictvím přímé úhrady od zaměstnavatele

  1. Sportcentrum umožňuje zákazníkům nákup služeb také přímou úhradou za služby, poskytovanou zaměstnavatelem, na základě vystavené faktury. Konkrétní podmínky pro využití služeb stanoví Sportcentrum. O těchto podmínkách bude Zákazník před zakoupením služby jasným a srozumitelným způsobem informován.

VI. Rezervace

  1. Zákazník si může rezervovat aktivity Sportcentra (dále jen „Rezervace“), pokud má u Sportcentra zřízen zákaznický účet, na kterém je složen Deposit ve výši odpovídající ceně jednotlivé aktivity, nebo tuto aktivitu přímo hradí.
  2. Rezervaci je také možné učinit osobně nebo telefonicky na recepci Sportcentra, případně přes webové rozhraní po přihlášení do zákaznického účtu.
  3. Po provedení rezervace bude Zákazníkovi blokován Deposit ve výši odpovídající ceně sportovní aktivity, s čímž Zákazník provedením rezervace souhlasí. Na tuto skutečnost bude Zákazník současně upozorněn před provedením rezervace.
  4. Rezervace se považuje za závaznou objednávku dané služby.
  5. Sportcentrum stanoví storno poplatky pro jednotlivé služby individuálně. V případě sálových cvičení pokud Zákazník zruší svou rezervaci více než 10 hodin před zahájením aktivity, není mu účtován storno poplatek. Pokud Zákazník zruší rezervaci 10 hodin a méně hodin před zahájením aktivity, bude mu účtován storno poplatek v pevné částce 100 Kč. V případě využití uvolněného místa není storno poplatek účtován. Rezervace může být zrušena osobně nebo telefonicky na recepci Sportcentra či elektronicky přes klientský účet. V případě chybné rezervace a jejího storna v časech, kdy je účtován storno poplatek, může Zákazník podat písemnou žádost na e-mail info@restartgym.cz o neúčtování storno poplatku za podmínky, že v daný den Zákazník absolvoval a řádně uhradil službu, která je předmětem storno poplatku, a to v jiném čase. Sportcentrum posuzuje oprávněnost žádosti Zákazníka.

VII. Ochrana osobních údajů

  1. Při zpracování osobních údajů se Sportcentrum řídí nejen podle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ale nakládání s osobními údaji přizpůsobujeme i Nařízení (EU) 2016/679, tj. obecnému nařízení o ochraně osobních údajů, které je účinné od 25.5.2018 a je všeobecně známé pod zkratkou GDPR. Prohlášení o zpracování osobních údajů je k dispozici v sekci Ochrana osobních údajů.

VIII. Závěrečná ustanovení

  1. Tyto Obchodní podmínky Sportcentra jsou účinné od 6.5.2019 a jsou k dispozici na recepci Sportcentra a na internetových stránkách Sportcentra www.restartgym.cz.

IX. REKLAMAČNÍ ŘÁD

Sportcentrum RESTARTGYM, provozovatel Karfík-Klásek s.r.o., IČ 05562619, e-mail info@restartgym.cz (dále jen „Sportcentrum“ nebo „prodávající“), vydává s účinností od 6.5.2019 tento reklamační řád pro účely prodeje zboží (dále jen „Reklamační řád“):

I. Všeobecná ustanovení

  1. Reklamační řád je nedílnou součástí Obchodních podmínek Sportcentra. Reklamační řád stanovuje postup při reklamaci zboží či služeb zakoupených v rámci prodeje nebo dobití kreditu na aktivity sportovního centra (dále jen „zboží“ či „výrobek“).
  2. Definice pojmů obsažené v tomto Reklamačním řádu mají přednost před definicemi pojmů v Obchodních podmínkách. Pokud tento Reklamační řád pojem nedefinuje, použije se definice pojmu uvedená v Obchodních podmínkách. Pojmy neuvedené v tomto Reklamačním řádu či Obchodních podmínkách se vykládají ve významu podle platné právní úpravy České republiky.
  3. Zákazník (dále také jako „kupující“) je povinen seznámit se s tímto Reklamačním řádem a Obchodními podmínkami ještě před objednáním zboží či služby.

II. Reklamace

  1. Prodávající odpovídá za vady zboží nebo služeb, které se projeví v zákonné záruční době, která počíná běžet ode dne převzetí zboží či poskytnutí služby (dále též jen jako „záruční doba“, „záruka“ nebo „doba odpovědnosti za vady“).
  2. Dojde-li ke zrušení sportovní akce, na které si zákazník již zakoupil vstupenku, bude Zákazníkovi vráceno vstupné na základě zákazníkem uplatněné řádné reklamace.
  3. Podmínkou platnosti záruky je, aby kupující v době jejího trvání a bez odkladu po zjištění vady zahájil reklamační řízení a vytkl vadu, kterou na zboží/službě shledal.
  4. Kupující je povinen pro účinné zahájení reklamačního řízení předložit doklad o koupi zboží/služby nebo jiným způsobem prokázat vznik smluvního vztahu.
  5. Místem uplatnění reklamace je Sportcentrum RESTARTGYM, přičemž reklamaci je možné uplatnit osobně ve sportcentru či emailem.
  6. Záruka se nevztahuje na vady, na které byla poskytnuta sleva.
  7. Tímto Reklamačním řádem nejsou dotčena práva kupujícího, která se ke koupi věci váží. Práva z vadného plnění je nutno uplatnit v souladu s příslušnými právními předpisy.
  8. Uplatní-li kupující reklamaci a vytkne tak prodávajícímu vady na zboží/službě, sepíše o tom prodávající zápis, který obsahuje datum zahájení reklamačního řízení, specifikaci zboží/služby, označení vadné vlastnosti, způsob vyřízení reklamace požadovaný kupujícím, termín vyřízení reklamace.
  9. Kupující má právo na řádné odstranění uznané reklamované vady. V případě uznané reklamace se do záruční doby nepočítá doba uplynulá ode dne uplatnění práva z vadného plnění až do dne, kdy kupující po skončení opravy byl povinen výrobek převzít.
  10. Reklamační řízení musí být ukončeno do 30 dnů ode dne jeho zahájení, a to včetně odstranění vady, jejíž reklamace byla uznána, pokud se prodávající s kupujícím nedohodnou na delší lhůtě. Reklamační řízení musí být ukončeno vydáním rozhodnutí o reklamaci, ve kterém bude datum a způsob vyřízení reklamace, potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.
  11. Na dárky a bonusy, které jsou poskytovány zdarma, nelze uplatnit reklamaci.